onsdag 2. februar 2011

sminkeglede

I morgen, fredag og lørdag skal jeg jobbe på spa.
Der sminker jeg og veileder jeg folk.
Det er en fryd og hjelpe noen til å finne de riktige produktene, og i morgen tror jeg det har kommet inn nye varer,  så da har jeg masse fint å fråtse i.

Det er alltid deilig å ha yndlingsprodukter tilgjengelige, det gjør det enkelt og morsomt å jobbe.
også er det hyggelig å komme i kontakt med mennesker,
jeg kommer jo ganske nært innpå når jeg står slik å sminker.
Også er forvandlingen som foregår i stolen alltid spennende.

Jeg har forelsket meg i bare essentuals, som er sminke laget av rene mineraler.
Det er lett å få til et naturlig resultat, og jeg har blitt trygg og sikker på produktene.
Så nå skal jeg ut å "male" folk igjen, som en liten gutt så treffende sa det når jeg stod å sminket mammaen hans:) " se han maler på mamma ! "

3 kommentarer:

  1. Kunne vært spennende å høra hva som er dine favorittprodukter. Setter pris på tips fra en som faktisk har prøvt dem og ikke bare skryter av dem.

    SvarSlett
  2. "bare minerals foundation matte" er blandt annet en favoritt, den gir et naturlig resultat og er bra for huden.
    Faux tan er et solpudder som gir naturlig og lett glød,
    Radiance ( forskjellige typer) gir ekstra glød og gjør at huden ser mer fuktet ut
    Mineral veil, for å matte ned blanke partier og for å legge under øyenskygge så den ikke striper så lett.
    soft focus Glee, for å gi litt farge til ansiktet, svak, nesten usynlig rosa , slik at man ser forelsket ut.
    blush-børsten til bare minerals.
    bronzefarvede øyenskygger/ matt brun

    det var noen av favorittene mine.
    jeg jobber jo med dette merket, og jeg har blitt veldig glad i det,
    det jeg nevnte nå er absolutt-favorittene jeg bruker mest av.

    SvarSlett
  3. Nå begynner "prime-time" å bli en favoritt også, det er en krem med deilig konsistens til å legge under foundation for å gi bedre dekk og glatte ut huden. jeg brukte den på nesen for å få mindre porer. Snart blir jeg den nye Michael Jackson; helt glatt og kjempekul !

    SvarSlett