tirsdag 1. februar 2011

Anti Sweden

http://www.antisweden.no/#/0/


Jeg har fått i oppdrag og ha sminke til fashion-show på Hell den 3 mars !
Slikt liker jeg. Elsker fashion-sminke! det er så rått og kreativt.
datteren til Alice Cooper er frontfigur, og logoen deres inneholder ett opp ned-kors, så jeg skvatt litt første gangen og lurte på hva jeg nå skulle rote meg borti !
Adam og Eva-frisørene skal ha ansvar for hår, og de har jeg jobbet med tidligere, og gleder meg til å samarbeide med dem igjen. Bra folk!

Så ta deg en tur til Hell den tredje mars og se på faenskapen !

4 kommentarer:

  1. Det blir bra!! Håper jeg får se bilder:-)

    SvarSlett
  2. det blir knall!
    Jeg lover deg bilder Sandra !

    SvarSlett
  3. Det som er så dumt med at du bruker blogspot og jeg bruker blogg.no er at jeg ikke klarer å finne en måte å få sett svar på kommentarer jeg skriver til deg! Men jeg har prøvd å gjort slik at jeg "følger" bloggen din via gmail, så får jeg se om jeg også får svar til mailen min :-)

    SvarSlett
  4. Fint at du følger med uansett! det er morsomt å skrive blogg har jeg funnet ut, og da er det greit om man har noen som leser, slik at man ikke "skriver til veggen" :)
    Åhsså var det så fint at du reklamerer for meg på din egen blogg! :) ( fint forkle forresten ! )

    SvarSlett