tirsdag 1. juli 2014

Landhandel med økologiske jordbær

Jeg er så heldig og bo forholdsvis nært Rotvoll Landhandel,
som er en av stedene i trøndelag hvor du får tak i økologiske jordbær. for kart klikk HER, og link til deres facebookside HER
Jeg gikk forbi der i går og hilste på eselet som hører til gården deres.
De har en koselig liten butikk som selger økologisk mat.
Brødene de har der er av samme type som jeg selv liker å bake. Og de har masse annen god mat, og et stort utvalg av te. De har også kosmetikk, hud og kroppspleieprodukter fra blandt annet Weleda.
de har også deilig iskrem fra Rissa, " Rein iskrem ",


med det samme vil jeg anbefale svartlamoen samvirkelag som har et utvalg økologiske/miljøvennlige og etiske dagligvarer.
Jeg oppfordrer til å støtte opp om disse fine små butikkene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar