fredag 4. mars 2011

VELLYKKET, SUPERFIN DAG !!

Nok en fin dag er over.
Jeg har vært på Hell og sminket søte og gode mennesker, og en kjendis!
Det var spennende og intenst. jeg sminket åtte modeller etter hverandre.

Jeg elsker å være så nær mennesker som jeg er når jeg sminker. småprater litt, eller er bare stille.
Jeg legger merke til at jeg er spesielt flink til å være stille til å være sminkør. Men jeg liker det. det gir en avslappet og god stemning, håper jeg:)

Calico Cooper, datteren til Alice Cooper, var veldig karismatisk, og veldig hyggelig! Det er så deilig med slike uhøytidelige mennesker, som er vant til å jobbe med slike ting, og takler det så bra! Ja, jeg falt litt for henne altså, nesten synd jeg ikke fikk litt mer tid med henne.

Jeg glemte kameraet i bilen jeg fikk skyss med. så bilder og mer fra den vellykkede begivenheten kommer etterhvert.
Det kommer også et intervju med Calico på "God kveld Norge" på tv2. Da kan dere se hvordan hun ble sminket, og også få et inntrykk av hennes vesen.

I morgen blir også en meget spennende dag!
Da skal jeg på mediumdemonstrasjon med Marion Dampier-Jeans! Mer om det siden!!


1 kommentar:

  1. Du har litt av et innholdsrikt liv du:-) Spennende å lese om hva du holder på med.

    SvarSlett