torsdag 17. mars 2011

Magiske Tautra, og ny venn !

I dag har jeg vært på tur med hyggelige mennesker til Tautra.
Der møtte jeg blandt annet en nydelig liten hund som jeg ble forelsket i.
Vi tittet på kloster-ruiner, gikk og ruslet på stranden, også var vi i kapellet på Mariaklosteret






Her kunne jeg også tatt med en katolsk bønn for å representere klosteret og den religiøse opplevelsen, og også en grisete vits for å speile reisefølge jeg hadde med meg.. ( vi snakket mye om massasje som kan utvikle seg til "noe mer".. ).. men akkurat nå er jeg tom for både bønner og grisevitser.. så dere får ha det til gode!! Det kommer nok!

1 kommentar:

  1. Ha, ha, herlig presentasjon Magne. Takk for følget forresten ;) Tautra er sgu magisk. Fantastisk sted med den nusseligste hunden, - til å spise opp! Gleder meg allerede til neste ekskursjon ;)

    SvarSlett