søndag 13. mars 2011

Fly lille fugl

En liten pike på en fem - seks år
Så jeg i parken der jeg turer går
Da hun fikk se en svale jublet hun så glad
Jeg ble så rørt av det den lille sa

Refr.
Fly lille fugl med små vinger som du har
fly lille fugl, ta en hilsen med til far
Han er langt borte det forteller mor,
Han er der opp hvor englende bor

Var du litt større der du fløy av sted
Kanskje du også kunne tatt meg med
Tenk om jeg også kunne fly til himmelen
Far ble nok glad om han så meg igjen

Jeg skal nok skrive bare jeg blir stor,
Jeg skal gå på skole for det sier mor
Du, vil du gi ham denne blomsten ifra meg
Berekte så opp en blå forglem meg ei

Fly lille fugl med små vinger som du har
Fly lille fugl ta en hilsen med til far
Si at jeg kommer bare jeg blir stor
Si at jeg kommer, ja, jeg og min mor'






lytt til FLY LILLE FUGL

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar