mandag 28. mars 2011

Jeg har dager i alle farger, jeg, bare ikke grå.

Overskriften er et sitat av Wenche Foss.
Vår alles kjære Wenche som forlot dette jordelivet i dag.
Jeg har alltid vært fasinert av denne damen, som var så utrolig flott og nesten overdådig jålete, men samtidig så folkelig og litt "rar".
Jeg minnes da hun på frokost-tv gikk rundt med hele hvitløksfedd stukket opp i nesen, for å demonstrere hva man kunne gjøre hvis man begynte å bli forkjølet!
Det er herlig med mennesker som er "mye", og som byr på seg selv. Måtte Wenche ha inspirert oss til å løsne litt på snippen, samtidig som vi kan tillate oss å være flotte og jålete:)

"Jeg mener det er negativt å ønske at man var en annen, når man først har fått seg selv utlevert ..."


Hvil i fred kjære Wenche !!! 


les en fin artikkel om Wenche.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar