onsdag 2. mars 2011

Magne`s mørke hemmelighet !!!!

jeg har en liten mørk hemmelighet!
Men jeg er ikke så god på å holde på hemmeligheter , derfor deler jeg den:

Kakaonibs!

jeg var på et foredrag i går, der en dame snakket varmt om fordelene ved rå kakao. Den er blandt annet proppfull av antioksydanter ( som hindrer kroppen i å "ruste" og dermed et ypperlig "anti-age"-middel ), det har et stoff som stimulerer lykkefølelsen, og har en rekke andre helsefordeler!
Siden maten vår ellers kan ha lite gode næringsstoffer, så er det deilig å ha litt "supermat" i tillegg.

Jeg kjøpte meg altså en boks med kakaonibs, som er bitre , mørke biter av kakao.
 Den smaker litt bittert, men jeg liker det!

Jeg har en liten mørk hemmelighet til! perfekt for å lage dramatiske sorte øyne! 
Clarins har en kajal som heter "carayon kohl" som man kan legge på våtkanten på øyet, og den sitter godt. jeg kliner på godt med kajal, blunker litt og smører det sorte som blir til overs rundt kanten av vippene med en børste. på bildet har jeg brukt en grønn skimmerskygge fra makeup-store til å duse ut rundt kantene. "big and bright" eyeliner fra bare minerals er også suveren å bruke.

Nå har jeg delt mine mørke hemmeligheter med deg. Har du noen til meg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar