fredag 22. juni 2012

Mor hvor du er kjærlig


I dag var jeg så heldig å få henge litt med min kjære mor.
Vi shoppet bukser til henne, gaver til hennes søster og niese ( som nektet å ta betaling for å ha kjørt henne hjem fra butikken, derfor får hun en gave istedet ),
vi spiste softis og drakk kaffe.
Også kjøpte Mamma en boks til meg som jeg syntes var fin.



Jeg er heldig




















Mor hvor du er kjærlig 
mor hvor du er god 
aldri aldri noen 
bedre meg forsto 
Du kan tørre tårer 
du kan tenne smil 
lindre alt som sårer 
drepe angst og tvil. 

Aldri kan jeg glemme 
glansen i ditt blikk 
og den milde stemmen 
som til hjertet gikk 
du lærte meg å bede 
du 1ærte meg å tro 
på din bønn jeg bygger 
himmelens perlebro. 

Hvor jeg ønsker takke 
deg for alt du mor 
men jeg makter ikke 
fattig blir hvert ord 
ti mitt hjertes tanker 
de forsto du mor 
du den aller beste 
på vår vide jord. 

Når du en gang hviler 
og din dag er endt 
enn jeg ser deg smiler 
til meg mildt og kjent 
alle dine bønner 
alle dine ord 
vil stå vakt omkring meg 
minne meg om mor.

1 kommentar: