torsdag 31. mai 2012

morgenfugl

oops, ramlet ut av senga!
nå er det kanskje ikke så tidlig lenger...
men for meg som er så flink til å sove lenge så kjennes det slik ut.

dette minner meg på fantastiske Åshild, som spurte meg en gang om jeg sov lenge om morgenen? - jeg følte meg litt "skyldig", og var vant til at det å sove lenge er lik dårlig karaktertrekk.  så jeg..dro litt på det, unnskyldte meg litt, njaa jo jeg sov gjerne litt utpå, sa jeg.
-Bra! sa Åshild, -det er jo viktig at du sover litt utpå du som jobber sent på kveldene.
Takk og pris for Åshilder som får meg til å føle meg bra nok som jeg er !
Skål for Åshildene !

ok, nå vet du at denne bloggen ikke ligger helt brakk, besøk den gjerne ofte slik at jeg ser at folk er innom, da er det mye mer gøy å skrive, hvis jeg vet at jeg har litt publikum!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar