torsdag 31. mai 2012

coctails og mord

drømmer meg bort i 30-40tallets England, når jeg ser miss marple løse mordmysterier.

dette inspirerte meg til å løpe på polet og handle inn coctail-varer,
som resulterte i ett lite coctailselskap for meg selv forleden,  med små grønne og blå coctails..
siden får jeg vel invitere til selskap også, det er knyttet for mye fordommer rundt dette med å sitte alene å drikke coctails, eller?
det er lite mord som foregår rundt mitt nærmiljø,   men hadde det vært det skulle jeg ønske jeg var like kvikk og lettlivet i forhold til det som miss marple..   men til det skjer... får jeg vel finne på noe annet.

åh, det finnes jo selskapsleker hvor man leker morder og detektiv?   hvis noen kan noen slike vil jeg gjerne høre !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar