mandag 22. august 2011

utsikt og refleksjoner

Jeg sitter ved vinduet mitt og ser utover mot fosenalpene.

Langt i det fjerne bak blånende fjell, ligger det sted jeg har kjær.

Der sitter min mor og strikker genser til meg, mariusgenser. Den gleder jeg meg til å bruke. det er tid for ullgenserbruk snart. og jeg elsker varme gensere. og ullsokker. finnes det marius-ullsokker?

og ett eller annet sted er min elskede Wilma og styrer med sitt. Wilma er altså min katt som ikke har kommet hjem etter ferien sin enda.  Fikk et tips om å legge ut noe som lukter meg. så jeg tenker å reise en tur til Roan, for det var der hun var på ferie, og legge ut teppet hennes og noe annet som lukter Magne. og håper at hun kommer da..   også skal jeg henge opp plakater.


Nå skal jeg drikke Te !!






1 kommentar:

  1. Jorid Mattsson Rudolfsen27. august 2011 kl. 16:58

    Vakre gode Wilam, håper hun kommer hjem. Så får du få vår kjære mor til å stikke mariusstrømper til det, det går an...

    SvarSlett