søndag 12. august 2012

hjertesmilefjæs og alllden driiiten der !

noen ganger blir jeg svartsynt
det er en del av livet

noen sa; har du ikke noe positivt å si så hold kjeft
jeg var enig
helt til nå
nå vil jeg bare si; HOLD kjeft FOR faen ! helvetes drittunge ! folk er teite, folk plager meg, verden er i veien, verden plager meg ! folk er falske, folk er i veien,
ok, kanskje var det litt for mye rødvin også,
men helvete heller..

glis en gang til og jeg slår hodet ned i magen på deg så du må sitte ensom i mørket å skjemmes jævla IDIOT


var jeg søt nå sa du?  du skal se jeg er like søt når du får deg en på trynet !

2 kommentarer:

  1. Dette var uvant å se ja, Magne. Men ser på det som et sunnhetstegn at du også kan føle sinne, det er jo helt normalt :) Håper det går bra med deg.
    Klem fra Judy

    SvarSlett
  2. jada det er sunt og det er kanskje lettere å skrive av seg enn verbalt å utrykke det:)
    jeg er forresten helt i orden og har kommet meg sånn nogenlunde til hektene..tror jeg

    SvarSlett