lørdag 4. februar 2012

Det er fint

Det er fint

med en dag hvor jeg snakker med alleslags mennesker og tar på ansiktene deres og fargelegger dem, hvor jeg lokker frem et smil eller en surhet, eller bli gledet eller forarget,

en dag der jeg ser mer poetisk på ting, og ser på en oppgave som å kjøpe sårsalve til hendene på apoteket som en stor shoppigmulighet
 og med glede kaster meg over ekspeditrisen og lar henne boltre seg i sårsalvekunnskapsformidling og topper det med å kjøpe både bommulshansker og latexhansker slik at sårsalven kan få virke uforstyrret om natten.

Åh, det er så fint når jeg sitter der med den mektige italienske rødvinen og lar meg rive med av kjendiser som synger hverandres sanger på tv, og gråter av glede, og fylles av beundring og inspirasjon,

i hodet mitt har jeg vært på scenen mange ganger i dag, jeg har hatt Bertine Zetlitz som coach og sunget salmer sammen med henne ( inne i hodet mitt det også ).

jeg har fyllt blå væske i do og latt det virke en time, etterpå ble det sterk oppvaskmiddel-lukt på do, og det gledet meg.

Det er fint

1 kommentar: