fredag 30. september 2011

Jentekonferanse

I dag har jeg vært på jentekonferanse i Spongdal og holdt foredrag om sminke. Det var deilig å være et lite øyeblikk på landet.
Pluss at jeg fikk med meg noen interessante foredrag,  blandt annet en dame som fortalte sin historie om livet med en narkoman sønn.
Alltid gripende å høre noe slikt, at livet kommer så sterkt og inderlig på noen når man opplever slike dramatiske ting
Hørte også på foredrag fra ernæringsfysiologer, de inspirerte meg til å spise bra. Ikke værst.

 Og alltid hyggelig å sminke unge mennesker som jeg fikk gjøre helt tilslutt. Jeg er så glad for at jeg får komme så tett på folk sånn plutselig; være helt oppi ansiktet deres, spesielt når de åpner seg og byr på seg selv:)





SÅ; TAKK til saniteten i spongdal og Rye !!!  Måtte dere leve lenge !!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar